En blogg om hur mitt inköp av en sprillans ny Tesla Model S 75D gick till.
Om ni tänker köpa en bil via Tesla, använd min rekommendationskod för att få 1500km gratis laddning via Teslas supercharger-nätverk. Uppge följande vid beställning: http://ts.la/marcus6439
Obs, den fungerar för alla deras modeller.

lördag 23 mars 2019

Specifikation för den beställda bilen

Nedan följer en grafisk specifikation över bilen.
Long Range ligger med som ett tillval i specifikationen, hoppas inte det kommer påverka förmånsvärdet då alla tillval ju höjer förmånsvärdet ganska rejält - kommer företagsleasa bilen på mitt egna AB.

Annars är Autopilot(AP) det enda tillvalet jag gjorde. Så klart hade det varit snyggt med den grå fälgarna till, men är inte värt pengarna. Framförallt beträffande förmånsvärdet.

Är väldigt nöjd med att jag lyckades ändra min beställningen under tesla-rean, som ägde rum i mars. Nu kostar samma modell 23 000kr mer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar